מומחי MONDAY בישראל
For customer-facing teams
For projects & tasks
סטראטאפים, חברות וארגונים שבחרו MONDAY
אתם לא רק צריכים, אלא חייבים
סדר בעסק?
צרו קשר לקביעת פגישת אפיון צרכים של 45 דק' *ללא עלות* בה נבין מה דרוש לכם.
הגיע הזמן להחזיר את
הרווחיות והזמן שלכם
אתם מנהלים את העסק ותהליכי המכירה במליון טבלאות אקסל ומערכות שונות, מבזבזים זמן יקר על עדכון נתונים ותהליכים ידניים, והתוצאה?
עסק מבולגן, הזדמנויות מכירה שמתפספסות, אין זיכרון ארגוני, טעויות אנוש כל שני וחמישי וכוח אדם מיותר.
בשורה תחתונה שורת הרווח שלכם נפגעת!
אנחנו יודעים,
אתם מרגישים שאתם..
טובעים במשימות והעסק מבולגן!
לידים ועסקאות נופלים לכם “בין הכיסאות”
אין לכם תהליכים וסיסטמים מסודרים בתהליכי העבודה
שורפים שעות על איסוף מסמכים, שליחת הצעות מחיר ועדכון נתונים
לא מצליחים למדוד את נתוני העסק בצורה מדויקת
עסוקים ב”כיבוי שריפות” באופן קבוע
מבזבזים שעות על אקסים מסורבלים
מאבדים שליטה על המספרים בעסק
זו לא גזרת גורל! העסק שלכם יכול להיראות אחרת.
תנו לעסק שלכם
לצמוח בלי כאבי גדילה
כשהעסק גדל, המשימות גדלות. ובדיוק בגלל זה, אתם צריכים סדר.
אתם צריכים מערכת CRM, ולא סתם מערכת CRM...
אתם צריכים מערכת שיודעת:
הגיע הזמן לעשות סדר בעומס וחלוקת העבודה.
מערכת ניהול המשימות של MONDAY מאפשרת לכם לנהל ולתעדף בקלות את כל המשימות במקום אחד, עם תזכורות חכמות ומעקב אחר ביצוע בזמן אמת.
רוצים לשלוט בצורה יעילה על כל תהליכי המכירה שלכם?
עם המערכת שלנו, תוכלו לעקוב אחרי כל שלב במכירה, לייעל את התהליכים, ולהבטיח ניהול מסודר של כל התהליך מכניסת הליד ועד סגירת עסקה.
הגיע הזמן לעשות סדר בעומס וחלוקת העבודה.
מערכת ניהול המשימות של MONDAY מאפשרת לכם לנהל ולתעדף בקלות את כל המשימות במקום אחד, עם תזכורות חכמות ומעקב אחר ביצוע בזמן אמת.
עובדים עם עשרות כלים שצריך לעקוב אחריהם?
הפתרון שלנו מסנכרן את כל המערכות העסקיות שלכם תחת ממשק אחד, כדי להבטיח זרימה חלקה של המידע ולעבוד בצורה יעילה ומסודרת.
רוצים שהתקשורת עם הלקוחות תתנהל בקלות וללא מאמץ? המערכת מאפשרת לשלוח הודעות ישירות מ-CRM למייל, לווטסאפ, ולמספר פלטפורמות נוספות – כך שתשארו בקשר ישיר, אוטומטי ומיידי עם הלקוחות שלכם.
בשנת 2025, אין סיבה לבזבז זמן על פעולות שחוזרות על עצמן.
בעזרת הכלים שלנו ניתן להפוך תהליכים ידניים כמו שליחת הודעות ותזכורות לאוטומטיים ולחסוך זמן יקר תוך שמירה על ביצוע מדויק בכל פעם.
שמים סוף לאקסלים מבולגנים וחישוביים ידניים. עם דשבורדים חכמים שמותאמים ספציפית לעסק שלכם תוכלו לקבל תמונה מלאה ומקיפה של העסק ולעקוב אחר נתונים חשובים בזמן אמת.
כולל חיבור מלא
לכל מערכות ומחלקות העסק
החלום שלכם לעסק מסודר,
אוטומטי ורווחי יותר
יכול להתגשם ממש בקרוב!
צרו קשר לקביעת פגישת אפיון צרכים של 45 דק' *ללא עלות* בה נבין מה דרוש לכם.
איך העסק שלכם יכול להיראות
אחרי העבודה איתנו
אז אם כבר הבנתם כמה זמן וכסף תוכלו לחסוך…
קבלו את כל הסיבות לבחור - ארכיטק!
אנחנו מכירים את האתגרים שלכם מקרוב ונדע להמליץ וליישם עבורכם פתרונות שאתם אפילו לא מודעים אליהם
אנחנו צוות מוביל ולא מגיב עם ראש יצרתי מלא ברעיונות שמוביל את השותפים שלנו להצלחה.
התהליך איתנו מסודר וידוע מראש, עמידה בדדליינים אצלנו זה קו אדום. אתם תדעו מראש על כל שלב ושלב בתהליך ותהיו מחוברים אונליין לעשייה שלנו
אצלנו אין הפתעות בחשבונית! תמחור ידוע מראש, עם התחייבות מלאה וחוזית למה שהוסכם ביננו.
התהליך שלנו
שלב אחר שלב
סרטון אחד שווה
אלף מילים
הכנו לכם סרטון דוגמה שימחיש לכם איך נראה התהליך והמערכות בפועל.
הגעתם עד לכאן
ועוד לא הכרנו
אנחנו ארכיטק סטודיו, חברת אוטומציה והטמעת מערכות מבוססי אוטומציה, בינה מלאכותית ומערכות ניהול חכמות אנחנו מתמחים בהטמעת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים בבעלות קבוצת LTD INVESTMENTS DIGITAL Y.E.S.
העסקיים או הארגוניים שלכם, משפרים ביצועים, וחוסכים והכל ללא טיפה של קוד, אנחנו מייעלים את התהליכים הייחודיות של עסקים, הידע המעשי הזה מאפשר לנו לפתח הצוות שלנו מבין לעומק את האתגרים היומיומיים והדרישות לכם זמן יקר, כסף ומשאבים. בעסקים. אנו יודעים לספק פתרונות יעילים באמת, שלא מעלים פתרונות מותאמים אישית שמייעלים תהליכים ומייצרים סדר אבק, ומשלבים חשיבה אסטרטגית עם טכנולוגיה מתקדמת.
לקוחות מרוצים
שנות ניסיון
סניפים בישראל ובארה”ב
מומחי אוטומציה
תשובות לכל
השאלות שלכם
יש לכם שאלה שלא נמצאת כאן?
השאירו פרטים בטופס ונחזור אליכם עם כל התשובות
האם אתם דואגים גם להעברת המידע מהמערכת הקודמת?
כן, אנו מספקים גם שירות העברת נתונים, כך שניתן לעבור למערכת מאנדיי בצורה חלקה וללא אובדן מידע. הצוות שלנו מוודא שהכל יועבר בצורה מאובטחת ומאורגנת לפי הצרכים הספציפיים של כל ארגון.
למה אתם מטמיעים דווקא את מערכת מאנדיי?
אנו מטמיעים את כל הפתרונות של מאנדיי, כולל ניהול פרויקטים, ניהול מכירות ו-CRM, תמיכה טכנית, ניהול משאבי אנוש וניהול קשרי לקוחות. כך נוכל לספק פתרון מותאם ומלא לכל צורך.
כמה זמן התהליך מאפיון עד סוף ההטמעה לוקח בממוצע?
אנו בוחרים במאנדיי מכיוון שהיא מערכת גמישה, קלה לשימוש ומותאמת לצרכים של מגוון רחב של ארגונים. היא מאפשרת לייעל תהליכים מורכבים ולהשיג נראות מלאה של הפרויקטים והמשימות, מה שמגביר את הפרודוקטיביות ואת שיתוף הפעולה בארגון.
איזה מוצרים של מאנדיי אתם מטמיעים?
התהליך כולו, משלב האפיון ועד להטמעה מלאה, לוקח לרוב בין 4 ל-8 שבועות, בהתאם למורכבות ולצרכים הייחודיים של כל ארגון.
הגעתם עד לכאן
ועדיין מתבלטים?
לגיטימי לגמרי.
זה לא קל לבצע את הצעד הזה – בין אם יש לכם כבר מערכת CRM או לא.
צרו קשר לקביעת פגישת אפיון צרכים של 45 דק' *ללא עלות* בה נבין מה דרוש לכם.
השאירו פרטים בטופס ואחד מיועצי ארכיטק
סטודיו יחזור אליכם ממש בקרוב